fredag den 28. marts 2014

Hurra for Krea-weekend

...og at det blot var udmattethed, 
der overmandede mig i går  

der skal sys et sommertæppe

Stofferne er skåret (bortset fra at jeg mangler stof til siderne og bagbeklædningen!!!!) og tasken er snart pakket og kursen sættes mod Fredericia, hvor der er krea-weekend. Gitte og Trine har igen arrangeret en krea-weekend og denne gang deltager jeg begge dage OG kører selv hele vejen til Fredericia ;)

Det bliver såååå fedt med krea-hygge og at sidde ved symaskinen :)

Selv om jeg mangler stof til bagblædning og siderne på tæppet, så får jeg da i det mindste begyndt :)

Rigtig god fredag 
derude i Blogville.


7 kommentarer:

  1. Rigtig god tur Lene, lyder bare super hyggeligt, og vejret har I med jer.
    Kh. Stine

    SvarSlet
  2. Det lyder super hyggeligt :-) God fornøjelse <3

    SvarSlet
  3. Det bliver rigtig hyggeligt. Vi ses om et pat timer

    SvarSlet
  4. Dejligt Lene, så ses vi. Glæder mig ;O))

    SvarSlet
  5. Fedt Lene, ville så gerne deltage, men det passer altid dårligt :(

    SvarSlet
  6. eiii - sådan noget vil jeg da gerne vide - så ville jeg da have været med;0)

    SvarSlet