mandag den 28. april 2014

Hvad skete der lige med dagen i dag?

....den forsvandt,
før jeg nåede at blinke med øjnene

Sønnen skulle ha bøjle på (den sidste del), så dagen gik med at køre.....nårh ja så kørte vi da også forkert flere gange....vi var på vej mod Billund, men endte næsten i Give ;D. Min stedsans havde jeg så ikke lige medbragt i dag.

Et forkert spring havde givet sønnen lidt rygproblemer, så det skulle der også lige tjekkes og en behandling bestilles hos Lone.

Lidt indkøb og så hjem på terrassen med hækletøjet og vupti er det blevet tid til strikkeklub. Dagen er simpelthen forsvundet med lynets hast. 

Sådanne dage, hvor jeg føler, at jeg intet har bedrevet og hvor dagen alligevel ikke har føltes som hektisk, ja disse dage er jeg ikke så vild med, men at tilbringe tid med sønnen, dét er jeg til gengæld vild med :-). Det var skønt at få en snak med drengen og se hvor glad han er for efterskolen. Det er de bedste penge vi nogensinde har givet ud og vi gør det gerne endnu et år.......også selvom jeg savner ham ;D

2 kommentarer:

  1. Du lyder også glad, så det har været en god dag for dig.
    God tur i strikkeklub, og hvornår ser vi så dit strik ?? tøhø....
    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Det er da også virkelig dejligt at tilbringe tid med sine børn

    SvarSlet